راز خرید ویلا در استانبول

Wiki Article

ویلا لاکچری در استانبول - Aquina Home در واقع با توجه به طبیعت زیبا و امکانات رفاهی موجود، این پارک محلی بسیار مناسب برای چادر زدن و استراحت برای شما خواهد بود. این سواحل با داشتن امکانات متعدد و قیمتهای مناسب همراه با سرو غذاهای لذیذ و امکانات رفاهی بینظیر و جالب توجه تنها 45 کیلومتر با استانبول فاصله دارد و در 12 کیلومتری بویوک چکمجه قرار میگیرد. تعیین قیمت ویلا در ترکیه استانبول براساس موقعیت و دسترسی های آن، متراژ، منطقه مورد نظر، جنگلی یا رو به دریا و … ویلاهای ساحلی استانبول از جذابیت و محبوبیت بسیاری برخوردار هستند و هر کسی رو شیفته خود میکنه. همچنین، انواع مختلفی از شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک ویلاهای زیبا در استانبول برای فروش وجود دارند که شامل ویلاهای مستقل، ویلا در پروژههای مسکونی، ویلاها با منظره دریا، ویلاهای تریپلکس، ویلاهای دوبلکس، ویلاهای فوربلکس و غیره هستند. این منطقه یکی از بهترین مناطق استبول است برای کسانی که به دنبال آرامش و استراحت هستند و دوست دارند در فصل تابستان در یک محیط خوش آب و هوا استراحت کنند. مناطقی که به داشتن ویلاهای باشکوه در سمت اروپایی استانبول مشهور هستند شامل زکریاکوی، کیلیوس، امیرگان، تارابیا، گوکتورک - کمربورگاز، بویوک چکمچه، باهچه شهیر هستند. البته خرید خانه ویلایی در استانبول به لیر بسیار قیمت مناسب تری نسبت به کلان شهرهای ایران مثل تهران دارد. Th​is article h as be en g enerat᠎ed with t​he  help of GSA Content G​en erator D​em oversi᠎on.


Haunted Mansion Gargoyle Candle Holder 3D printable sculpture اصلی ترین دلایلی که خرید خانه ویلایی در استانبول ترکیه انجام می شود داشتن امکانات آن مثل استخرهای بزرگ، ویو ابدی و چشم نواز، طراحی های مدرن به سبک اروپایی و… این محل در منطقۀ ساریر واقع در شمال استانبول قرار دارد. ببک یک منطقۀ بسیار شیک و اعیاننشین در بخش بشیکتاش است و قیمت ویلا در آن جا از بسیاری از مناطق دیگر بالاتر است. شمال منطقۀ باشاک شهیر در استانبول منطقۀ جنگلی محسوب میشود و پوشش گیاهی منحصر به فردی دارد. سرمایه گذاری در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه چه ویژگی هایی دارد؟ برای فروش ویلا در ترکیه چه کارهایی باید انجام داد؟ در صورتی که تنها دریافت شهروندی ترکیه برایتان اهمیت دارد، میتوانید با خرید ویلا به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا برای دریافت اقامت و پاسپورت درخواست دهید. منطقههای ذکریا کوی، بویوک چکمجه، اوسکودار، باشاک شهیر، شیله، بیکوز، سارییر، ببک و غیره از جمله معروفترین مناطقی هستند که میتوانید ویلاهای شیک و لوکس مورد نظر خود را در آن مناطق خریداری کنید و از یک زندگی تجملی با حداقل هزینه لذت ببرید. پس با داشتن مشاوران کاربلد و وکلای زبردست و متخصص در این زمینه میتوانید این ریسک و مشکل را به حداقل برسانید.


برای خرید ویلا میتوانید وکیل، مشاور یا مترجم رسمی دولت را در تمامی مراحل خرید و فروش ویلا در ترکیه در کنار خود داشته باشید. پس از آنکه پرداخت قیمت ویلا در ترکیه را نهایی کردید، حال باید به فکر پُر کردن خانه با وسایل دلخواهتان باشید. استانبول به دلیل توریستی بودن و موقعیت استراتژیک، رشد زیادی را در بخش مسکن داشته و اکنون جزو شهرهای گران ترکیه به حساب میآید. یکی از دلایلی که باعث افزایش فروش ویلا در استانبول می شود ، امکان دریافت شهروندی ترکیه با قیمت های بسیار مناسب و قابل رقابت با قیمت ویلاهای دیگرکشور ها است. ویلاهای متفاوتی برای فروش در سراسر ترکیه در هر یک از شهرها ، از جمله استانبول، آنتالیا، آلانیا, Belek ,Kash ,Kalkan, Kemer ازقیمت های بسیارمناسب، فضایی زیبا و لوکس، سازه های مقاوم و کیفیت ساخت بالایی برخوردار میباشد. اخذ اقامت دائم و موقت، اجاره ملک، کسب درآمد و سرمایه گذاری مسکن از جمله این راهها است. از دیگر مزایای خرید ویلا در ترکیه میتوان به امکان دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه و دریافت پاسپورت ترکیه اشاره کرد. سرمایه گذاری در استانبول از طریق خرید ملک و ویلا ترکیه از جمله سادهترین روشهایی است که میتوانید برای دریافت اقامت و پاسپورت ترکیه انجام دهید.


خرید خانه ویلایی در ترکیه استانبول معمولا به افرادی پیشنهاد می کنیم که از جاهای کوچک و بسته فراری هستن یا نمی تونن در یک آپارتمان نقلی زندگی کنن. سواحل جنوبی ترکیه در دریای مدیترانه دارای تابستانی طولانی و دلپذیر است که به آن ویژگی توریستی خاصی بخشیده است، بهطوریکه آلانیا، آنتالیا، مرسین، فتحیه و سایر شهرهای ساحلی ترکیه در آن نقطه به یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری تبدیل شدهاند. این منطقه دارای مراکز متعدد آموزشی از ابتدایی تا دبیرستان و فنی و حرفهای است. اگر قصد خرید یا اجاره ویلا در ترکیه را دارید، به شما توصیه میکنیم تا با مشاوران املاک معتبر و مطمئن گفتگو کنید. اما بهتر است قبل از هر کاری، تنها به دیدن عکس ویلای ترکیه بسنده نکرده و با مشاوران مطمئن صحبت کنید. برای دریافت اطلاعات دقیقتر درباره قیمت ویلا در ترکیه به لیر و تومان با مشاوران ام تی سی هوم در ارتباط باشید.

Report this wiki page